donderdag 1 november 2012

Review: 'I ♥ Extreme Volume' Mascara van Essence


Ik was vandaag in het Kruidvat en zag deze mascara liggen. Ik opende hem om het borsteltje te bekijken en deze was echt enorm groot! Ik was zo benieuwd naar hoe het effect zou zijn, dus ik deed wat mascara op mijn wimpers. En wow, deze werden meteen zwarter en langer. Ik heb deze mascara gekocht.




Deze mascara maakt deel uit van het vernieuwde assortiment van Essence. Deze mascara viel mij gelijk op vanwege de dikte van de huls. Vergeleken met andere mascara's van Essence uit de schappen was deze echt een stuk dikker. Toen ik het borsteltje zag werd meteen duidelijk waarom: het is een ENORM groot borsteltje!

Ik heb hier even wat foto's genomen van de mascara. Op de eerste foto zie je de huls. Ik zie wel dat hij dikker is dan de veel andere mascara hulsen. Het kan voor sommige meiden een probleem zijn omdat deze zo dik is, maar ik gebruik zelf de 'Cat Eye' van Maybelline, en die heeft een vrij dik middenstuk dus ik ben er wel aan gewend. Op de tweede foto een foto van de dop + borstel. Bij de derde heb ik ingezoomd. Bij de vierde heb ik mijn vinger er naast gelegd zodat je goed kan zien dat dit echt een groot borsteltje is.


Maar... Werkt deze mascara wel?





Dit is mijn zusje, en zij heeft van zichzelf al heel lange wimpers. Op de eerste foto rij heeft ze nog geen mascara op, op de tweede wel. Zoals je ziet zijn haar wimpers wel donkerder geworden en iets langer. Op de tweede foto kan je zien dat ze meer gekruld staan dan zonder mascara, we hebben geen wimper kruller gebruikt dus de mascara krult goed. Bij de derde foto is de foto vanaf onder genomen en zie je niet heel veel verschil.

Deze mascara geeft dus zowel zwartere wimpers en mooi volume! Ik was bang dat hij erg zou klonteren omdat het borsteltje een paar klontjes bevatte, maar dat viel erg mee. Ik ben erg positief over deze mascara en de prijs zit ook mee. Het is een budget mascara, namelijk 2,89!

X Sterre, Nikki & Julia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten