woensdag 31 oktober 2012

HEMA Beauty

Een aantal dagen geleden is de HEMA beauty geopend. Voor iedereen die nog niet weet wat dit is, dit is een HEMA met alleen maar beauty producten en accessoires. Er zijn niet echt nieuwe producten gelanceerd, er zijn alleen maar veel meer kleuren, ook hebben ze nu huid verzorgings artikelen en mini's voor op reis!
Er zijn tot nu toe nog maar 2 HEMA beauty's in Nederland, een in de Kalverstraat in Amsterdam en een in de barteljorisstraat in Haarlem.

de winkel heeft een heel strak uiterlijk, meteen als je binnenkomt zie je allerlei soorten producten en veel verschillende kleuren.
 
Toen ik er gister was heb ik twee dingen gekocht, een lip liner en een felrode lipstick.
Je krijgt je aankopen in een mooi papieren tasje met een folder erbij met make-up tips.
Je hebt heel veel verschillende lipsticks met verschillende effecten.
Ik heb gekozen voor de moisturising omdat mijn lippen altijd heel droog worden van lipstick in de
leur 18 de lipliner heeft ook nummer 18.
Hij heeft een matte finish wat ik erg mooi vind, hij bleef ook heel goed zitten pas tegen het einde van de avond begon hij te vervagen.
De lipstick kostte 3 euro en de lipliner 2 euro.






 

Zijn jullie al in de hema beauty geweest en wat vinden jullie ervan ? X Nikki & Sterre & Julia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten