zaterdag 26 januari 2013

Review Toni and Guy haarserum

Vandaag hebben we voor jullie een haarserum getest! TONI&GUY glamour serum drops.
 Dit serum kreeg ik in de beautybox van december. Het serum is van het bekende kappersmerk Toni & Guy, ik heb al eerder in een beautybox de sea salt spray van dit merk gekregen en die beviel goed. Mijn verwachtingen zijn hoog!
 Op de gebruiks aanwijzing staat dat je twee tot drie pompjes per keer moet gebruiken. Dat lijkt mij toch een beetje veel dus ik gebruik er maar een... Je kan zelf kiezen of je het op droog of op nat haar wil gebruiken. Ik doe het altijd op nat haar want op droog haar wordt het sneller vet. Het serum zou ervoor moeten zorgen dat je haar glanst, een 'gloss finish' krijgt en niet pluist!
 Ik vind het serum helemaal top. Het ruikt lekker en het pluist inderdaad niet meer. Na het opdoen van het serum ziet mijn haar er goed verzorgd uit. Ik raad jullie dit serum zeker aan. Het serum zit verpakt in een mooi strak glazen flesje met een pompsysteem. De prijs vindt ik prima voor dit merk, 12,99 euro. Er zit 30 ml in de glazen fles.
XOXO Juul&Nikki&Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten