vrijdag 9 november 2012

H&M DIVIDED: The Grey Concept


'Het nieuwe Rock 'n Roll concept van H&M: stoere looks met geweldige details.'
Een nieuwe serie aan kleding is nu te koop in de winkels! Ik heb alvast even online een kijkje genomen naar wat er zich in deze collectie bevindt. En... I love it!!



Ik draag zelf graag zwart. Het is overal bij te combineren en ik vind het een fijne kleur. Deze collectie bevat erg veel grijs, vanwaar de naam natuurlijk, en ook wat zwarte items. Het is zeker geen dure collectie.



Op de site staat vermeldt: 'Deze collectie is stoer met een verschillende mix van spannende stijlen: ruige grunge en rock in laagjes zorgen voor een edgy look.'

'Ga voor een combinatie van opvallende en luxe basics voor een relaxte look. Met een chique mix van urban essentials en diverse basics creeƫr je eenvoudig je eigen stijl.'

Het gaat bij deze collectie dus ook om layeren, vandaar dat de collectie niet hele dikke winterproof items bevat, maar wat dunnere dingen zodat het goed over elkaar te dragen is.

Hier wat foto's!

Singlet 9,95

Jurk 19,95

Jas 69,95

Skinny Low Jeans 39,95


Leren jack 149

Singlet 9,95

Rok 14,95

Laarzen 39,95




Ik zag net dat ze op de site ook studs hebben! Ik ben al heel erg lang op zoek naar studs dus ik ben enorm blij dat ze ze nu bij de H&M verkopen! Dit zijn ze:

Het zijn sierstuds en ze kosten 4,95. Ik weet niet hoeveel studs je daarvoor hebt, dat zal denk ik wel op de verpakking staan. Ook weet ik niet of ze bij The Grey Concept horen!

Ik kan niet wachten tot dit bij ons in de winkel hangt, ik ben er al een tijdje niet geweest namelijk.

Wat vinden jullie van deze collectie? X Sterre, Nikki & Julia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten