maandag 11 februari 2013

EOS

EOS is een Amerikaans merk dat nu zeer populair is in Nederland. Van dit merk heb je handcremes en lipbalsems. De lipbalsems zijn er in de vorm van eitjes! Harstikke handig en het staat heel leuk. Je hebt ze in verschillende soorten en kleuren.




In Amerika liggen de eitjes gewoon in de supermarkt. Hier in Nederland zijn ze lastiger te verkrijgen. Je kan ze wel bestellen via deze website: www.alicejo.com
Ik zelf heb het roze het paarse en het groene eitje.
Deze lipbalsems zorgen ervoor dat je lippen verzorgd worden en lang gehydrateerd blijven.
Ook zitten er verzorgende bestandsdelen in zoals jojoba olie shea butter en vitamine E.
De lipbalsems hebben verder geen kleur. Ze brengen dus transparant aan! Wel hebben ze allemaal een lekker geurtje...
Ik heb zelf het idee dat alleen het paarse eitje goed bij mij werkt. De roze werkt maar voor even bij mij...
Ik vind de eitjes er leuk uitzien en lekker ruiken, maar voor een echt goede lipbalsem zou ik nog even verder zoeken.
De eitjes kosten rond de vijf euro en zijn dus te koop bij http://www.alicejo.com/producten-100/eos_lip_balm_sphere.html

Een dupe van EOS is het merk BALMI.
Deze lipbalsems zijn ook in een eitjes vorm en hebben een draaidop!
De BALMI lipbalsems zijn alleen veel vetter, hebben een enorm sterke geur, en gaan sneller op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten