donderdag 15 november 2012

Nagel tattoo

Toen ik laatst op de markt was zag ik deze nagel tattoo's en het leek me wel leuk om ze uit te proberen. Ik heb geen idee van welk merk ze zijn of waar je ze kan kopen maar waarschijnlijk gewoon op iedere markt of in nagellak winkeltjes, deze kostten rond de 2,50.
Ik vind ze erg handig, veel handiger dan nagelstickers omdat je dan zo'n bult op je nagels hebt en stickers laten nog wel eens los.


Deze tattoo's blijven heel lang zitten en ze zijn gemakkelijk te verwijderen door middel van nagellak remover.
Hieronder laat ik zien hoe ik ze op doe, het is precies hetzelfde als nep tattoo's voor op je huid.
Als jullie weten waar je ze kan kopen laat dan alsjeblieft een reactie achter onderaan dit artikel, en laat weten wat jullie van deze tattoo's vinden!

Je hebt nodig:
- nagellak
- water
- spons of handdoekje
- nageltattoo's natuurlijk!
- een schaar


1. lak je nagels ( hier in 555 silver van gosh)
2. kies een plaatje uit en knip het uit.
3. haal het plasticje eraf en leg het op je nagel.
4. pak het sponsje en dep voorzichtig op de tattoo
5. wacht 15 tot 30 sec en haal het papiertje eraf en klaar!

X Nikki & Sterre & Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten