zondag 28 oktober 2012

Nautical nail art



Ook al eens zulke nagels willen hebben? Hier lees je hoe!


Wat heb je nodig?
- base coat (die van mij was op dus ik heb doorzichtige nagellak gebruikt)
- rode nagellak
- donkerblauwe nagellak
- top coat
- witte nail art pen
- blauwe nail art pen

Doe eerst een laagje base coat op. Zodra dit gedroogd is lak je je nagels (behalve je die van je ringvinger) met de rode lak. Ik heb hiervoor 'Caugt On The Red Carpet' van Catrice gebruikt. Lak de nagel van je ringvinger met donkerblauw. Hiervoor gebruikte ik 'Road House Blues' van O.P.I.

Als al je nagels droog zijn kan je verder. Gebruik de witte nail art pen om horizontale strepen te trekken op je rood gelakte nagels. Ik heb drie strepen per nagel gedaan.
Maak ook met de witte nail art pen een ankertje op je blauw gelakte nagel. Maak eerst een stipje wat als bovenste gedeelte van het ankertje zal dienen. Trek vanuit de stip een verticale streep naar beneden. Maak hier een halve boog aan. Maak aan de uiteinden van deze boog een driehoekje, trek een streep horizontale streep door het midden van het anker, tadaaa!

Wacht nu tot alles droog is en doe er een laagje top coat overheen; klaar!


Gaan jullie dit een keer uit proberen? X Sterre, Nikki & Julia

1 opmerking:

  1. leuk en het is helemaal niet zo moeilijk om te maken, dit ga ik zeker een keer proberen

    BeantwoordenVerwijderen