dinsdag 23 oktober 2012

6 tips om langer en slanker te lijken

6 tips om langer en slanker te lijken
Ik ben heel klein voor mijn leeftijd, ik ben 15 en 1.62m lang. Ik vind dit zelf soms best vervelend. Ik ben een paar goede tips tegengekomen die je langer en slanker laten lijken, en ik deel ze graag met jullie!





1. Draag hakken
Je benen lijken slanker wanneer je hakken draagt. Door een puntige neus en dunne hak lijkt je lichaam slanker. Door een vierkante neus met een dikke hak lijken je benen dikker en korter. Natuurlijk voegen hakken ook extra centimeters toe, dus lijk je vanzelf langer.

2. Draag één kleur
Wanneer je dezelfde kleur broek en top draagt zorgt dit voor een verticale lijn die niet onderbroken wordt, waardoor je langer en slanker lijkt. 

3. Accent op de taille
Door het accent op de taille te leggen, laat je het meest slanke deel van je lichaam zien. Dit kan d.m.v. een riem of sjaaltje, maar vermijd dikke riemen!!!

4. Draag jurken
Door een jurk te dragen lijk je langer, omdat de meeste jurken over de hele lengte één basiskleur hebben. Ook 'verdeelt' een jurk je lichaam niet. Als je een jurk hebt die dat wel doet, lijk je juist kleiner.

5. Verticale prints
Door verticale prints lijk je langer. Dit is best logisch en ik heb er niet echt een uitleg voor, haha.

6. Haar uit je gezicht
Door een hoge staart of een vlecht of knot, wat je haar maar uit je gezicht en naar achteren houdt, laat je gezicht smaller lijken.

1 opmerking: