zaterdag 22 september 2012

WIN ; Essie nagellak !

Laats konden jullie lezen over de Essie najaars nagellakjes, we zijn heel blij met al onze bezoekers en volgers. En dat willen we jullie graag laten weten door een win actie !
we verloten we ze alle 7 aan een gelukkige winnaar  !

Klik hier om het artikel te lezen!

Meedoen ; Follow ons op bloglovin en vertel ons in een comment waarom jij ze moet winnen !!

alle kleuren :
sew psychedcute as a button lilacism smokin' hot angora cardi bordeaux tart deco

Meedoen kan tot  29 september !!

X Nikki & Julia & Sterre

2 opmerkingen:

  1. super leuke win actie! ik zou ze heel graag voor mijn zus winnen want ze spaart al heel lang nagellak maar ze heeft nog helemaal niks van essie
    groetjes puck

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AAAAH ik vind win-acties altijd zo cool! Ik zou graag willen winnen omdat ik dol ben op nagellak alleen ik heb niet echt van goede merken..
    ik ga jullie meteen volgen !
    x sannie

    BeantwoordenVerwijderen