maandag 17 september 2012

mini review andrelon haarmasker

Vandaag heb ik een haarmasker van andrélon gekocht bij de kruidvat. Het masker zit in een grote plastic pot van ... milliliter. Het heet: glans en care masker en kost 5 euro. Het masker is heel makkelijk in gebruik. Was je haar, pak een ruime hoeveelheid van het masker, wrijf het in je haar laat het 5 minuten zitten en spoel het goed uit. Het is bedoelt om 1 à 2 keer in de week te gebruiken.

Resultaat:
Mijn haar voelt lekker zacht en goed verzorgd! Het masker ruikt heerlijk maar na het wassen ruik je er niks meer van.. Van de glans merk ik niet heel erg veel. Ik vind dit masker wel een aanrader omdat het je haar wel goed verzorgd. De prijs vindt ik wel prima. Het is net een soort conditioner maar dan nog voedender.




X Julia & Nikki & Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten