vrijdag 14 september 2012

Lemony flutter

Toen ik laatst in de Lush was kocht ik deze nagelriemen crème. Voor mij echt een must, omdat mijn nagelriemen altijd scheuren door de droogte.
Deze Lush crème werkt heel goed.
Buiten dat hij je nagelriemen zacht en soepel maakt, bevordert het ook nog eens je nagelgroei!
ideaal als je nagels vaak splijten of breken.
Dit was nog niet alles, doordat er citroen in zit worden je nagels een beetje opgelicht dus als je last hebt van gele nagels door bijvoorbeeld nagellak kun je dit een paar dagen achter elkaar gebruiken en dan worden ze witter !

je kan het ook gebruiken voor andere droge plekken  bijvoorbeeld: ellebogen, hielen en tenen.

Tip van Lush: voor extra zachte handen kun je een schepje Ocean Salt en een klodder Lemony flutter mengen, in masseren en daarna afspoelen met warm water.

Dit product is tijdelijk uitverkocht in de webshop dus je zult naar de Lush winkel moeten .... maar het is de moeite waard!

Het kost 10,45 voor 50 gram  het lijkt misschien een beetje duur maar je hebt maar zo weinig nodig dat je er echt heel lang meedoet !



X Nikki & Julia & Sterre

1 opmerking:

  1. zo! best een prijs voor een potje nagelriemcreme alhoewel het wel heel veel is haha.. Misschien ga ik die wel een keer proberen als ik bij de lush ben

    BeantwoordenVerwijderen