vrijdag 31 augustus 2012

What to wear: vr 31 augustus

Heb jij ook wel eens last van het probleem dat je totáál geen idee hebt van wat je aan moet trekken? 
Om dat te voorkomen voor vandaag heb ik hier een setje gemaakt dat jullie hopelijk van dat idee af helpt! ;-) (En een paar tips.)

Vrijdag 31 augustus:
De weersvoorspelling is tussen de 12 en de 17 graden in. Het is redelijk bewolkt. Voor mij is het altijd heel handig om eerst even uit het raam te kijken, zodat ik een idee heb van wat voor weer het is. Hier baseer ik mijn outfit op. 

Omdat het niet heel lekker weer is, en nogal regenachtig, is het slim om voor een lange broek te gaan. Als bovenstuk zou ik persoonlijk een topje/shirtje met een jasje of blazertje aantrekken. Dit is mijn creatie:
What to wear: vr 31 augustus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten