dinsdag 7 augustus 2012

Review ; Verwarmde wimperkruller

Een paar dagen geleden liep ik rond bij de Sephora en er was sale yes! Nadat ik alle koopjes had gezien, heb ik uiteindelijk deze verwarmde wimperkruller gekocht! Mijn wimpers krullen niet van nature en met een normale wimperkruller blijven ze maar 2 minuten gekruld... Dus ik dacht laat ik dit eens proberen! Deze wimperkruller had een 50% korting sticker dus dat was mooi meegenomen! Met de korting eraf kostte hij nog maar 12 euro.
De wimperkruller is makkelijk in gebruik en er zit een batterij bij! Je gebruikt deze wimperkruller hetzelfde als mascara alleen dan iets langzamer. Zorg wel dat je het doet voordat je, je mascara op doet!

















Mijn oog zonder wimperkruller.

Met de verwarmde wimperkruller.












Deze wimperkruller werkt wel maar geeft niet een verbazingwekkend resultaat...

het verschil tussen deze en niet verwarmd.
Een niet verwarmde wimperkruller geeft een heftiger resultaat. Je krijgt dan wel een soort knik in je wimpers wat je bij de verwarmde niet krijgt..


Zonder wimperkruller.

Met de gewone wimperkruller.















je kan de niet verwarmde wimper kruller kopen bij de Kruitvat voor ongeveer 3 euro
de verwarmde wimperkruller kan je kopen bij de sephora voor ongeveer 23 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten