woensdag 18 juli 2012

Review: kiko magnetische nagellak

Vandaag heb ik de Kiko magnetische nagellak getest,
Ik heb de kleuren zwart en groen getest met een sterren magneet

Eerst heb ik de zwarte getest, ik lakte een laagje en hield de magneet er 20 seconden heel dicht boven, of tot het ongeveer droog was, pas op dat de magneet je nagellak niet raakt van dan krijg je deukjes en kan je weer opnieuw beginnen

Hij heet Charcoal en het is nummer 707
de foto zijn een beetje onscherp maar je kan duidelijk zien dat er op de eerste vinger een ster zit




De groene nagellak heet Deep green 706
ook deze foto is niet heel scherp, deze werkt veel minder goed dan de zwarte

De nagellak is in 8 kleuren verkrijgbaar waaronder deze twee.
Je kunt ze kopen voor € 4,90
De magneeten zijn er in twee soorten sterren en strepen en kosten € 1,90

Het enige nadeel is dat het merk Kiko is niet in Nederland verkrijgbaar is.
Je kunt het bestellen op de site http://www.kikocosmetics.com
je moet dan alleenwel voor meer dan € 25 euro bestellen.
Je het kopen in Italiƫ, Spanje, Portugal, Engeland, en Duitsland.

Voordelen
De nagellak dekt vrij goed.
De nagellak bleef de het bij mij 5 dagen zitten, dat is veel langer dan de meeste nagellak die na 2 dagen meestal al begint te chippen.
Ook is hij niet al te duur.

Nadelen;
Je kan maar een laagje doen anders droogt hij niet en de magneet werkt niet.
Het duurt wel een tijdje voordat je al je nagels gedaan hebt, zeker in het begin is het een beetje uitproberen hoe je het makkelijkst je magneet kan houden zonder dat je deukjes krijgt.
Het is niet in nederland verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten