dinsdag 31 juli 2012

Chicklits!


Omdat het vakantie is heb ik een enorme voorraad boeken ingeslagen om lekker te lezen bij het zwembad! Hier de boeken die ik te gek vond!

- Glazuur
Het boek gaat over een vrouw rond de 26. Ze werkt voor haar ex-bestfriend en is verliefd op het vriendje daarvan! Het is een super leuk boek en leest als een trein!

- Ik hou van New York
Dit boek vond ik ZO leuk! Toen ik hem uit had begon ik meteen aan; Ik hou van Hollywood en ik hou van Las Vegas. Morgen ren ik naar de bibliotheek voor het andere deel Ik hou van Parijs! Deze boeken zijn allemaal heel fijn geschreven en heel komisch.

- Pretty Little Liars
het gaat over 4 meisjes die na de dood van hun beste vriending gestalkt worden door een persoon die zich A noemt. A weet al hun geheimen en chanteert hun daarmee!

- De vraag prijs
Liz en Jonathan hebben niet één maar twee hypotheken, een berg schulden en een mopperende puberdochter. Tot makelaar Marcus in hun leven verschijnt – en al hun problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Marcus regelt de perfecte huurders voor hun oude huis. Harten en dromen slaan op tilt. En spoedig zijn de levens van alle betrokkenen aan een grondige renovatie toe. 

- Mag ik je nummer even ?
De 28-jarige Poppy Wyatt is net verloofd - tot onvrede van haar aanstaande schoonouders - en belandt in een lastige situatie als ze haar verlovingsring kwijtraakt. Tot overmaat van ramp wordt ook haar mobiele telefoon gestolen. Niet veel later vindt ze een gloednieuwe telefoon, die ze ter plekke in gebruik neemt. Het apparaat blijkt te zijn achtergelaten door de assistente van ene Sam. Poppy komt in contact met de laatste en langzaam leren de twee elkaar beter kennen. Ondertussen komt ze haar ring op het spoor en probeert Poppy, voor haar verloofde en diens achterdochtige ouders, het verlies van de kostbare ring  verborgen te houden

-Gossip girl
Gossip girl is een serie boeken die gaat over het leven van upper east siders in New York! Fantastische boeken die bijna iedereen wel kent! Er is ook een serie van met al 5 seizoenen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten